Fa uns anys es va inaugurar el Camí Ignasià o Camí de Sant Ignasi. A l’estil del Camí de Sant Jaume, recrea la ruta que Ignasi de Loiola, sent cavaller, va recórrer l’any 1522 des de Loiola fins a Manresa.
Aquest itinerari ofereix l’oportunitat de viure una experiència de peregrinació, seguint el procés espiritual que va fer Ignasi. El camí comença a la casa on va néixer a Azpeitia (Guipúscoa) i acaba a la Cova de Sant Ignasi a Manresa.
Aquest camí passa per Cervera, i la Casa Dalmases és un dels punts d’acollida de peregrins on aquests poden passar per segellar les seves credencials.
Us animem a conèixer aquesta proposta i fer algun dels seus trams. I si passeu per Cervera no oblideu de fer-nos una visita!