Arriben noves crítiques

Així és, però per sort són crítiques molt positives. Es tracta del bloger i amant de la cervesa Javier Castillo, que ha penjat el comentari que us deixem a continuació de la nostra Pale Ale a la seva web Mundo Birruno

Gràcies Javier per les teves paraules. Feu-nos arribar més comentaris i crítiques de la nostra cervesa i els publicarem.

Casa Dalmases - Pale Ale
«La Casa Dalmases de Cervera (Lleida) es una fundación dedicada a la integración social de personas con dificultades. Entre muchas de sus actividades se dedican a la elaboración y comercialización de su propia cerveza.
De momento cuentan con una Pale Ale y una Red Ale. La birra que nos atañe hoy es su Pale Ale.
De entrada al servirla nos llega un espectacular aroma malta, cítricos – naranja sobre todo- y el trigo, por el olor uno diría que es una Blond de estilo belga, pero al dar el primer sorbo no es así.
De abundante, persistente y agradable espuma, de color pajizo, en boca es cítrica, dulzona y refrescante, con ligero toque ahumado. Curiosamente a medio trago aparece un fortísimo amargor que desaparece finalmente y no deja apenas persistencia.
Clasificada como Pale Ale a mí me resulta una Pale Ale atípica. Estaría a caballo entre una Pale Ale, una Blond belga y una Wheat Ale. Dejando las etiquetas aparte, es una cerveza que entra divinamente, ideal para el aperitivo. Apreciamos y aplaudimos la iniciativa birruna de la fundación
Javier Castillo a Mundo Birruno
Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s